Vilken underbar söndagsmorgon!


Belle väckte mig imorse genom att sno min kudde ^^ Hon drog bort den ifrån mig för att hon skulle lägga den till rätta på hennes sida av sängen :) Sedan ville hon läsa bok! Vilken hon nu kan säga.."Mamma, bock (bok) jääsa (läsa)"  Så fick hon gå upp och välja bok i bokhyllan, sedan kröp hon upp jämte mig i sängen igen. Ååå, vad jag älskar att bli väckt så av lillan. Det har varit en ganska jobbig natt annars, nämligen.. Hon har vaknat många gånger och gallskrikit.. Det är nog tänderna som stör henne..

G-mormor & Leif gick precis ut en runda med Belle i vagnen. Belle fick vällingflaskan så hon somnar nog snart. Jag ska passa på att hoppa in i duschen och ta en lååång dusch, för omväxlings skull :) Mamma & pappa ska till Göteborg idag, så jag & lillan är ensamma hemma idag. Tänkte ringa Hanna och se om hon har lust att komma förbi på en kopp kaffe.



Belle leker med mina gamla Barbie-prylar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0