Tandsprickning

Kan inte någon vänlig själ komma och förse mig med en kopp kaffe? Är för slö att tillochmed sätta på en kanna.. Belle sussar med sin mormor.. igen! Belle har inte varit sig själv de senaste dagarna, det har varit jättegnälligt och hon har varit jättetrött. Hon håller på att få fler tänder och tandsprickning är verkligen inte roligt för barnen. Tänderna kliar och det gör ont.. Det är jobbigt! Hon har dreglat en jäkla massa också. Jag hade lätt kunnat vattna blommorna med henne! Det bara rinner och rinner ^^ Lilla sötnosen! Men det är bra att hon sover nu iallafall, så hon kan bli pigg och gla ikväll :) 

Jag ska snart åka och hämta Hanna. Det spöregnar, så jag får hämta henne med bilen. Belle & jag skulle egentligen en sväng till henne, men nu somnade ju lillan, så.. NÄ, nu får jag få tummen ur, känner jag. Någonting får hända :) Skriva blogg gälls inte, tyvärr! ^^  KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0