Kort update

Då kör vi! Fasiken, det var längesen alltså. Kanske borde göra en kort uppdate innan jag skriver på. Det var nu ca 4-5 månader sedan som jag och Z. separerade och jag fick flytta ifrån Vallås och komma hem tilll mamma & pappa igen. Det var jobbigt i början, jag ville verkligen inte. Men efter ett tag förlikades jag med tanken och det har gått väldigt bra att flytta tillbaka hem. Belle har det speciellt bra, hon har någon att leka med hela, hela, hela tiden. Är jag tråkig eller inte kan leka, då är det bara att ta morfar i handen, eller mormor, kanske morbror eller tillochmed moster Kim :) Så hon har många att leka med! Och jag har det också bra, faktiskt! Behöver knappt aldrig laga mat, för det sköter pappa och alla andra hemmasysslor är det mamma som håller i. Jag hjälper till, men det är inte som att bo själv. Skötte ju allting själv innan, nu är vi många som delar på allt. Dock inte lillebror, han gör dåfan ingenting här hemma ^^

Jag har äntligen blivit klar med skolan, tack & lov! Tog studenten nu den 10 juni och det var så skönt! Tror ingen var så skoltrött som jag i slutet. Men jag är jättestolt över mig själv. Orkade ändå prestera och göra mitt bästa, så jag kunde gå ut gymnasiet med bra betyg.



Glad tjej som äntligen är klar med skolan!

Nu när skolan är slut är det jobb som gäller. Jag vill flytta hemifrån så fort jag kan, så det är första prioritering just nu. Tänker jobba så mycket jag kan hela sommaren, för att kunna flytta till mitt eget ställe när sommaren är slut!



Det kommer gå bra för oss, det vet jag. Det tar sin lilla tid, men snart så har jag kommit på fötter och allting kommer kännas bra igen. Jag är positiv, för en gångs skull ^^ För med denna lilla älsklingen vid min sida kan det inte gå fel!
Mitt liv, Min kärlek, Min dotter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0