Stress, parkeringsbot & saknad

Halihalå! Precis tryckt i mig två skålar med youghurt & cornflakes med massor, massor utav jordgubbar på. Gott! Känner mig dock så sjukt mätt.. Matkoma, ungefär -.-  Tog förmodligen ut min ilska över maten ^^ och jag var mycket arg ;)   Jag har jobbat idag. Allting började bra. Ganska nervöst, för jag jobbade helt själv idag, nämligen. Aldrig gjort det innan. Jobbade själv på strandhuset, vilket är det mest petigaste avdelningarna på hela hotellet. Jag skulle bli klar med allting tills kl. 15.00.. Det gick ju inte precis som planerat med mina jobbtider idag -.- Jag slutade kl. 17.00 för jag hann inte färdigt! Stressade som fasen i slutet, så nu är jag helt slut. Och inte nog med att jag stressat ihjäl mig på jobbet. Jag fixade parkeringstillståndet för bilen idag. Hann jag gå ut med lappen? Nej.. Kom det en lapplisa? Ja, självklart gjorde det det.
Så, hur mycket kostar det att stå utan tillstånd på Tylösandparkeringen, Melanie? ... 500 KRONOR!
Fatta att jag blev sur -.- Ååååå!

Jag har helt enkelt inte haft en bra dag. Jag lämnade Belle hos Z. imorse innan jobbet. Belle grät och blev jätteledsen när jag skulle lämna över henne. Det är jobbigt! Känns som en slag i magen att se Belle ledsen. Man ska gå ifrån sitt barn, när hon gråter och sträcker sig efter en. Hur går det ihop egentligen? Jo, man ler och vinkar glatt hejdå.. sätter sig i bilen och bryter ihop. Så går den kombinationen ihop. Fy fan.

Jag saknar henne redan. Mammas älskling ♥ Men jag får hem henne imorgon iallafall. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0