I väntan på kvällsmaten

Sitter ute i trädgården med lillan. Jag sitter med laptopen i knäet och som sällskap har jag en efterlängtad kaffekopp bredvid mig. Belle springer runt och försöker välta trädgårdsmöbler bland annat ^^ Riktig busunge har hon blivit. Jag har påbörjat kvällsmaten, kycklingen är i ugnen och potatisen kokar. Vi är ensammna hemma idag. Mina föräldrar är i Norge på bilsemester och lillebror & Kimsan är ute och ränner :) Så det är en mamma-dotter-kväll <3 Såå efterlängtad, ska ni veta. Jag har jobbat idag, mellan 9.00 - 15.00, hämtade hem Belle, fikade hos G-mormor, åkte hem och la oss i sängen och läste saga. Därefter har vi åkt en sväng till flygstaden och inhandlat ett par skor till Belle. Jättesöta med blommor på :) Kom hem och satte igång med kvällsmaten direkt. Det har varit en mysig dag :) Belle har varit rätt så trött, men det är förståerligt med tanke på att hon somnade 22.30 igårkväll -.-

Nä, nu vill lillan inte längre att jag knappar på datorn, hon vill ta en tur med sin trehjuling på altanen :) Vem kan motstå det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0