Cykeltur ned till stranden :)

Ååå, idag blir det definitivt ett besök till stranden igen! Solen skiner ute. Gud, så härligt! Lillan sussar fortfarande. Hon vaknade till ute i vagnen. Jag hörde bara att hon ropade efter mig, men inte att hon satte sig upp. Hon låg helt stilla, men sömndruckna ögon och ville helt enkelt inte vara själv. Så jag la henne i vår säng istället, låg och kliade henne på ryggen tills hon somnade. Nu gosar hon med sin Maou (hennes gosedjurskatt) Jag ska påbörja lunch till oss strax, köttbullar & makaroner :) Därefter packar vi ned varsin handduk, lite strandleksaker samt dricka & lite jordgubbar, sedan cyklar vi ned till stranden och tar oss ett dopp :) Så jäkla härligt det är att vara ledig! Jag har liite panik över jobbet, det kan jag väl inte förneka, men de dagarna jag är hemma med lillan, de dagarna njuter jag bara utav. Det är helt underbart att få vara hemma med henne! Imorgon ska jag jobba och då ska hon till Z., det är hans vecka nu. Men han skulle jobba extra nu på torsdag, så då får jag tillbaka henne. Jag jobbar nämligen bara onsdag, lördag & söndag denna vecka. Så jag passar på att ta det lugnt med min älskling :) ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0