Ingen 30-sekunders-dusch för mig idag!!

Vad har hänt? Alla skämmer bort mig idag. Dagen börjar med en sovmorgon till halv 11! Det är grovt länge för min del. Helt underbart ^^ Sedan så ringer min mormor och propsar på att de kommer förbi och går en runda förbi ankdammen med Bellis. Med andra ord; Ingen 30-sekunders-dusch idag!!! Jag får ta en lååång dusch.. Och det, gott folk, är himmelriket! Alla som inte har barn, förstår sig förmodligen inte på min upphetsning kring en dusch, men så är det ^^ Så jäkla skönt. Jag ska ta en lång dusch, tvätta håret sedan skall jag ta på en ansiktsmask och SLAPPA I SOFFAN med min älsklingsbok 'Dyngkåt och hur helig som helst'! Mia Skäringer, min nya idol. Underbart ^^


Kommentarer
Postat av: caroline

hej! Hoppas allt är bra med er! Får ta och ses snart :) PussKram

2011-01-31 @ 19:08:13
URL: http://carolineeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0